wtorek, 6 marca 2012

Nadejszła wiekopomna chwila

Aaale jestem z siebie dumna. Utworzyłam właśnie link między wersjami językowymi artykułów w Wikipedii! Ha! I to wcale nie było takie trudne, okazuje się, a nawet wręcz dziecinnie proste... Super. Od dawna mnie korciło, żeby wtrącić do Wikipedii swój malusieńki choćby, mikroskopijny ułamek trzech groszy, założyłam sobie nawet konto, uprawniające do edycji artykułów... I wreszcie dziś, przypadkiem, w czasie pracy, wytropiłam okazję, żeby zacząć.
Uwielbiam Wikipedię. Wędruję po niej wzdłuż i wszerz, a linki pomiędzy poszczególnymi wersjami językowymi artykułów są dla mnie cenniejsze niż złoto z powodu mojej pracy. Zresztą, nawet gdyby nie praca, uważałabym Wikipedię za jeden z najważniejszych projektów, za jakie ostatnio zabrała się ludzkość. Niesamowite, że można kliknąć dwa razy tu, dwa razy tam, dopisać dwa słowa, wcisnąć "Zapisz".... i zyskać dzięki temu jakże  krzepiące uczucie, że oto wzięło się udział w czymś WIELKIM :) W jakich przedziwnych i cudownie niezwykłych czasach żyjemy w gruncie rzeczy...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz